Ongelmia sisäänkirjautumisessa?

Jos käytät palvelua oppilaitoksesi tai työnantajasi tarjoamana, tarkista mahdollinen VPN-yhteytesi. Käytämme IP-osoitteita käyttöoikeuksien tunnistamiseen.

Joissain tapauksissa evästeet voivat aiheuttaa ongelmia sisäänkirjautumisen kanssa. Voit tyhjentää tämän palvelun evästeet alta olevasta painikkeesta ja ladata sivun uudelleen.

Huomaa, että evästeiden tyhjentäminen poistaa myös listan äskettäin katselluista sisällöistä.

Käyttäjätunnuksen vahvistaminen

Sähköpostiisi lähetetään ohjeet käyttäjätunnuksen vahvistamista varten.

Sulje tulostustila
Ongelmia sisäänkirjautumisessa? Katso ohjeet

Johdata asiakkaasi verkkoon

Katri Tanni, Kati Keronen

Sisältöstrategia on markkinoinnin muutosjohtamisen väline. Sisältöstrategian onnistumiseksi tarvitaan tiivis, organisaatiosiilot ylittävä yhteys markkinoinnin, myynnin, tuotekehityksen ja asiakaspalvelun välille. Kun markkinoinnin ja myynnin tavoitteet nivotaan yhteen ja verkkosisällöt tuotetaan näiden tavoitteiden mukaisesti, päästään mittaamaan paitsi onnistumista verkossa, myös sitä, miten sisältö onnistuu tukemaan yrityksen myyntiponnisteluita ja auttamaan asiakkaita heidän omassa arjessaan. Sisältöstrategian myötä verkkosisällöistä tulee yritykselle pakollisen pahan sijasta arvokasta ja menestymisen kannalta merkittävää omaisuutta, joka tekee yrityksen korkean osaamisen näkyväksi ostaville asiakkaille ja auttaa yritystä tavoittamaan potentiaaliset asiakkaansa mahdollisimman varhaisessa ostoprosessin vaiheessa. Luettuasi tämän kirjan tiedät, miten: • organisaatiosiilot ylitetään ja markkinoinnin muutos johdetaan läpi organisaation • rakennetaan läpi verkkokanavien asiakkaita koukuttavia sisältöpolkuja • miten yrityksen ydinosaaminen nostetaan markkinoinnin kärjeksi • miten onnistumista mitataan niin verkossa kuin operatiivisen myynnin tukena Kirja on suunnattu yrityksen ylimmälle johdolle, markkinointi- ja myyntijohdolle avaamaan silmät siihen, miten suomalaiset korkean osaamisen teollisuus- ja asiantuntijayritykset pystyvät hyödyntämään verkkosisältöjä yrityksen strategisten tavoitteidensa saavuttamisessa. Markkinoinnin suunnittelijoille ja verkkosisällön tuottajille kirja antaa konkreettiset työkalut ja vinkit siihen, millaista hyvä vaikuttava, vakuuttava ja sitouttava verkkosisältö on. Kirjan ajatukset soveltuvat parhaiten B2B-yrityksille, joilla on verrattain suuri potentiaalisten asiakkaiden määrä, ja joiden asiakkaat tarvitsevat ostopäätösten tekemiseen ennen kaikkea osaamista ja näkemystä. Kirjan ajatuksista voi ammentaa ideoita myös jälkimarkkinointiin ja asiakaspalveluun.

JULKAISUVUOSI

ISBN

20179789521434129
Tutustu valikoimaanTutustu valikoimaanTutustu valikoimaanKokeile veloituksetta


Suomen laajin verkkokirjahylly


Täydentyvä valikoima


Lue silloin kun sinulle sopii