Ongelmia sisäänkirjautumisessa?

Jos käytät palvelua oppilaitoksesi tai työnantajasi tarjoamana, tarkista mahdollinen VPN-yhteytesi. Käytämme IP-osoitteita käyttöoikeuksien tunnistamiseen.

Joissain tapauksissa evästeet voivat aiheuttaa ongelmia sisäänkirjautumisen kanssa. Voit tyhjentää tämän palvelun evästeet alta olevasta painikkeesta ja ladata sivun uudelleen.

Huomaa, että evästeiden tyhjentäminen poistaa myös listan äskettäin katselluista sisällöistä.

Käyttäjätunnuksen vahvistaminen

Sähköpostiisi lähetetään ohjeet käyttäjätunnuksen vahvistamista varten.

Sulje tulostustila
Ongelmia sisäänkirjautumisessa? Katso ohjeet

Ylivoimainen asiakaskokemus

Belinda Gerdt, Kari Korkiakoski

”Kumpi on kalliimpaa – palvelu vai huono palvelu?” Ei ole yritysjohtajaa, jonka mielestä asiakkaat eivät ole tärkeitä. Todellisuudessa asiakasajattelu ei kuitenkaan saa sitä asemaa, josta ääneen on puhuttu. Asiakkaiden suositteluhalukkuutta on toki mittailtu ja asiakkaita tunnistettu. Siihen projekti sitten jääkin. Mutta asiakaskokemus ei ole projekti vaan keino rakentaa pysyvää kilpailuetua. Se on jatkuvaa kehittämistä, välitilinpäätöksiä ja suunnan tarkentamista. Ainoa tapa saada todellisia tuloksia on ymmärtää ostoprosessia ja mitata sitä oikein. Ylivoimaisen asiakaskokemuksen luominen vaatii asiakkaiden kuuntelemista ja nopeaa reagointia. Ylivoimainen asiakaskokemus on konkreettinen työkirja ja ideapankki asiakaskeskeisen yrityksen rakentamiseen ja johtamiseen. Saat konkreettisia ohjeita muun muassa • lähtötilanteen ymmärtämiseen • ostopäätökseen vaikuttavista tekijöistä • asiakaskokemuksen ja brändin synkronoimisesta • palvelukulttuurista ja sen rakentamisesta • prosessista ja toimintatavoista • asiakaspolun muodostamisesta • monikanavaisesta asiakaskokemuksesta • mittausmallin suunnittelusta ja käyttöönotosta.

JULKAISUVUOSI

ISBN

20179789521427862
Tutustu valikoimaanTutustu valikoimaanTutustu valikoimaanKokeile veloituksetta


Suomen laajin verkkokirjahylly


Täydentyvä valikoima


Lue silloin kun sinulle sopii