Ongelmia sisäänkirjautumisessa?

Jos käytät palvelua oppilaitoksesi tai työnantajasi tarjoamana, tarkista mahdollinen VPN-yhteytesi. Käytämme IP-osoitteita käyttöoikeuksien tunnistamiseen.

Joissain tapauksissa evästeet voivat aiheuttaa ongelmia sisäänkirjautumisen kanssa. Voit tyhjentää tämän palvelun evästeet alta olevasta painikkeesta ja ladata sivun uudelleen.

Huomaa, että evästeiden tyhjentäminen poistaa myös listan äskettäin katselluista sisällöistä.

Käyttäjätunnuksen vahvistaminen

Sähköpostiisi lähetetään ohjeet käyttäjätunnuksen vahvistamista varten.

Sulje tulostustila
Ongelmia sisäänkirjautumisessa? Katso ohjeet

Asiakaskokemus ja henkilöstökokemus

Kari Korkiakoski

Onko asiakaskokemus yhtä kuin henkilöstökokemus? Kumpi on tärkeämpi, asiakas vai työntekijä? Voiko tällaisia kysymyksiä edes esittää? Keskustelu asiakaskokemuksen ja henkilöstökokemuksen ympärillä on elänyt voimakkaasti viime vuosina. Teemoja on käsitelty pääasiassa erillään, eikä kokonaisvaltaista näkökulmaa ole tarjottu. Tässä kirjassa Kari Korkiakoski esittelee mallin, jolla asiakaskokemuksen ja henkilöstökokemuksen johtaminen yhdistetään. Tärkeintä on johdon kyky rakentaa visio, johon kytketään sitä toteuttava asiakas- ja henkilöstökokemus: tällä kokonaisuudella rakennetaan kasvun menestysresepti muuttuvassa toimintaympäristössä.

JULKAISUVUOSI

ISBN

20199789521436611
Tutustu valikoimaanTutustu valikoimaanTutustu valikoimaanKokeile veloituksetta


Suomen laajin verkkokirjahylly


Täydentyvä valikoima


Lue silloin kun sinulle sopii