Ongelmia sisäänkirjautumisessa?

Jos käytät palvelua oppilaitoksesi tai työnantajasi tarjoamana, tarkista mahdollinen VPN-yhteytesi. Käytämme IP-osoitteita käyttöoikeuksien tunnistamiseen.

Joissain tapauksissa evästeet voivat aiheuttaa ongelmia sisäänkirjautumisen kanssa. Voit tyhjentää tämän palvelun evästeet alta olevasta painikkeesta ja ladata sivun uudelleen.

Huomaa, että evästeiden tyhjentäminen poistaa myös listan äskettäin katselluista sisällöistä.

Käyttäjätunnuksen vahvistaminen

Sähköpostiisi lähetetään ohjeet käyttäjätunnuksen vahvistamista varten.

Sulje tulostustila
Ongelmia sisäänkirjautumisessa? Katso ohjeet

Kestävä markkinointi

Petteri Lillberg, Riku Mattila

Jos markkinointi ei muutu, siitä on vaarassa tulossa kestämättömien elämäntapojen mannekiini, ilmastonmuutoksen syntipukki. Kestävä markkinointi – Ilmastonmuutosopas brändeille! on ensimmäinen suomenkielinen markkinoinnin opas, joka katsoo markkinointia puhtaasti ilmastonmuutoksen näkökulmasta. Se avaa uusia uria vastuulliseen brändinrakennukseen ja antaa uudenlaisia näkökulmia markkinoinnin suunnitteluun. Kirja perustuu kotimaiseen ja kansanväliseen tutkimukseen, yritys- ja asiantuntijahaastatteluihin sekä case-materiaaliin. Kirja on suunnattu yritysten johdolle, brändi-, markkinointi-, viestintä- ja vastuullisjohtajille ja -asiantuntijoille, jotka haluavat näyttää suuntaa maailmassa, jossa kertakäyttökulutus on out ja kestävämpi ja fiksumpi kulutus on in. Ennen kaikkea Kestävä markkinointi on kaikille, joille markkinointi on osa ilmastonmuutoksen ratkaisua, ei ongelmaa.

JULKAISUVUOSI

ISBN

20209789521440410
Tutustu valikoimaanTutustu valikoimaanTutustu valikoimaanKokeile veloituksetta


Suomen laajin verkkokirjahylly


Täydentyvä valikoima


Lue silloin kun sinulle sopii