Ongelmia sisäänkirjautumisessa?

Jos käytät palvelua oppilaitoksesi tai työnantajasi tarjoamana, tarkista mahdollinen VPN-yhteytesi. Käytämme IP-osoitteita käyttöoikeuksien tunnistamiseen.

Joissain tapauksissa evästeet voivat aiheuttaa ongelmia sisäänkirjautumisen kanssa. Voit tyhjentää tämän palvelun evästeet alta olevasta painikkeesta ja ladata sivun uudelleen.

Huomaa, että evästeiden tyhjentäminen poistaa myös listan äskettäin katselluista sisällöistä.

Käyttäjätunnuksen vahvistaminen

Sähköpostiisi lähetetään ohjeet käyttäjätunnuksen vahvistamista varten.

Sulje tulostustila
Ongelmia sisäänkirjautumisessa? Katso ohjeet

Arvoa liiketoimintaan

Hanna M Viita

Valjasta brändisi liiketoiminnan arvon kasvattamiseen Jos lähtisit kehittämään tai luomaan yritykselle arvoa brändin avulla, mistä lähtisit liikkeelle? Miten huomioisit yrityksen strategian ja position roolin työssäsi? Miten käsittelisit matkan varrella tulevat haasteet ja muutostarpeet? Näitä pohdittiin uuden, kansainvälisen yhtiön brändin lanseerauksessa, joka toteutettiin vuodessa. Muutosprosessissa edettiin liiketoimintastrategian pohjalta markkinointisuunnitelman luomiseen ja brändin lanseeraukseen. Kirja on konkreettinen ja realistinen kuvaus yrityksen brändin kehittämisestä. Se tuo ideoita ja ajatuksia yrityksen strategian selkeyttämiseen, toiminnan kaupallistamiseen ja siihen, miten brändi auttaa arvon kasvattamisessa.

JULKAISUVUOSI

ISBN

20209789521441998
Tutustu valikoimaanTutustu valikoimaanTutustu valikoimaanKokeile veloituksetta


Suomen laajin verkkokirjahylly


Täydentyvä valikoima


Lue silloin kun sinulle sopii