Ongelmia sisäänkirjautumisessa?

Jos käytät palvelua oppilaitoksesi tai työnantajasi tarjoamana, tarkista mahdollinen VPN-yhteytesi. Käytämme IP-osoitteita käyttöoikeuksien tunnistamiseen.

Joissain tapauksissa evästeet voivat aiheuttaa ongelmia sisäänkirjautumisen kanssa. Voit tyhjentää tämän palvelun evästeet alta olevasta painikkeesta ja ladata sivun uudelleen.

Huomaa, että evästeiden tyhjentäminen poistaa myös listan äskettäin katselluista sisällöistä.

Käyttäjätunnuksen vahvistaminen

Sähköpostiisi lähetetään ohjeet käyttäjätunnuksen vahvistamista varten.

Sulje tulostustila
Ongelmia sisäänkirjautumisessa? Katso ohjeet

Asiakkaista ansaintaan

Sirpa Hänti

Perinteiset yritys- tai tuotelähtöiset liiketoimintamallit ovat kriisissä. Globaalit yritysjätit ovat ottamassa yhä suurempaa jalansijaa markkinoilta panostamalla asiakaskeskeiseen toimintaan ja opettavat asiakkaat vaatimaan muiltakin toimijoilta vastaavaa. Asiakkaista ansaintaan tarjoaa yrityspäättäjälle menetelmiä katsoa maailmaa asiakkaan silmin, unohtamatta uusien liiketoimintamallien monimuotoista ansaintalogiikkaa. Kirja auttaa yrityspäättäjiä valitsemaan yli 100 liiketoimintamallista yritykselle asiakkaiden näkökulmasta vetovoimaisimmat mallit ja niiden yhdistelmät. Liiketoimintamallin uudistaminen käydään vaihe vaiheelta läpi ja mittakaavan kasvattamiseen tarjotaan selkeitä suuntaviivoja.

JULKAISUVUOSI

ISBN

20219789521441196
Tutustu valikoimaanTutustu valikoimaanTutustu valikoimaanKokeile veloituksetta


Suomen laajin verkkokirjahylly


Täydentyvä valikoima


Lue silloin kun sinulle sopii