Ongelmia sisäänkirjautumisessa?

Jos käytät palvelua oppilaitoksesi tai työnantajasi tarjoamana, tarkista mahdollinen VPN-yhteytesi. Käytämme IP-osoitteita käyttöoikeuksien tunnistamiseen.

Joissain tapauksissa evästeet voivat aiheuttaa ongelmia sisäänkirjautumisen kanssa. Voit tyhjentää tämän palvelun evästeet alta olevasta painikkeesta ja ladata sivun uudelleen.

Huomaa, että evästeiden tyhjentäminen poistaa myös listan äskettäin katselluista sisällöistä.

Käyttäjätunnuksen vahvistaminen

Sähköpostiisi lähetetään ohjeet käyttäjätunnuksen vahvistamista varten.

Sulje tulostustila
Ongelmia sisäänkirjautumisessa? Katso ohjeet

Viherpesutalous

Antti Isokangas, Riku Vassinen

Yrityksiin kohdistuu yhä suurempia vastuullisuusodotuksia niiden kaikilta sidosryhmiltä: asiakkailta, yhteistyökumppaneilta, rahoittajilta ja omalta henkilöstöltä. Samalla EU:n kiristyvä sääntely muuttaa sitä, miten yritykset voivat kertoa vastuullisuustoimistaan.

Mikä on markkinoinnin ja viestinnän rooli kestävässä liiketoiminnassa? Miten yritys voi välttää viherpesun ja erottua kilpailijoistaan, kun kaikki väittävät olevansa vastuullisia? Mikä yhdistää ja erottaa viestintää sosiaalisen ja ympäristövastuun teemoista? Mitä vastuullisuusmarkkinoinnin historia kertoo sen nykyhetkestä? Miten sisäinen viestintä tukee vastuullisuuden ulkoista viestintää ja markkinointia? Miten yritys voi rakentaa luottamusta kiristyvässä yhteiskunnallisessa ilmapiirissä?

Viherpesutalous - Näin markkinoit ja viestit vastuullisesti käsittelee vastuullisuusaiheista markkinointia ja viestintää sekä liiketoimintaan vaikuttavien yhteiskunnallisten ja taloudellisten muutosten että markkinoinnin ja viestinnän käytännön toteutuksen tasolla. Runsaat esimerkit onnistuneesta ja epäonnistuneesta vastuullisuusmarkkinoinnista, vastuullisen liiketoiminnan sanasto ja suoraviivaiset ohjeet toimivan ja tuloksekkaan markkinointiviestinnän toteutuksesta takaavat, että kirja toimii paitsi käytännön oppaana markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisille myös hyvänä yleiskatsauksena jokaiselle, jonka työhön kestävän liiketoiminnan teemat liittyvät.

Ilmastonmuutos, luontokato ja yhteiskunnallinen polarisaatio ovat vakavia ongelmia, jotka vaikuttavat kaikkiin ihmisiin ja jokaiseen yritykseen. Viherpesutalous käsittelee teemoja vakavasti, muttei välttämättä totisesti. Tämä kuvia kumartamaton kirja sanoo asiansa suoraan ja viihdyttävästi.

JULKAISUVUOSI

ISBN

20249789521451249
Tutustu valikoimaanTutustu valikoimaanTutustu valikoimaanKokeile veloituksetta


Suomen laajin verkkokirjahylly


Täydentyvä valikoima


Lue silloin kun sinulle sopii