Ongelmia sisäänkirjautumisessa?

Jos käytät palvelua oppilaitoksesi tai työnantajasi tarjoamana, tarkista mahdollinen VPN-yhteytesi. Käytämme IP-osoitteita käyttöoikeuksien tunnistamiseen.

Joissain tapauksissa evästeet voivat aiheuttaa ongelmia sisäänkirjautumisen kanssa. Voit tyhjentää tämän palvelun evästeet alta olevasta painikkeesta ja ladata sivun uudelleen.

Huomaa, että evästeiden tyhjentäminen poistaa myös listan äskettäin katselluista sisällöistä.

Käyttäjätunnuksen vahvistaminen

Sähköpostiisi lähetetään ohjeet käyttäjätunnuksen vahvistamista varten.

Sulje tulostustila
Ongelmia sisäänkirjautumisessa? Katso ohjeet

Yrityskulttuuri on kuningas

Panu Luukka

Kaikki alkaa yrityskulttuurista. Oikeanlainen yrityskulttuuri rakennetaan jokaisen yrityksen omista lähtökohdista; sitä ei voi kopioida. Voittavan kulttuurin rakentaminen edellyttää työntekijäymmärrystä. Sen ja yrityskuluttuurin avulla muodostetaan toivotunlainen työntekijäkokemus, joka taas johtaa toivottuun asiakaskokemukseen; näiden kokemusten rajapinnassa syntyvät organisaation todellinen brändi ja maine. Parhaimmillaan asiakaskokemus johtaa asiakasuskollisuuteen, joka lopulta määrittää yrityksen menestyksen. Kaikki lähtee organisaation ihmisistä ja kulttuurista, joka ohjaa heidän toimintaansa. Siksi kulttuuri on kuningas. Tämä helppolukuinen – ja räväkkä – kirja auttaa tämän vuosituhannen johtajia sekä ymmärtämään että johtamaan yrityksen kulttuuria.

JULKAISUVUOSI

ISBN

20199789521435676
Tutustu valikoimaanTutustu valikoimaanTutustu valikoimaanKokeile veloituksetta


Suomen laajin verkkokirjahylly


Täydentyvä valikoima


Lue silloin kun sinulle sopii